Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Als je vraag niet in onze veelgestelde vragenlijst staat, maak je geen zorgen! We staan klaar om je persoonlijk te assisteren. Je kunt altijd een e-mail sturen naar info@wobahome.nl met jouw specifieke vraag, en ons toegewijde team zal zo snel mogelijk reageren om je te helpen.

 

Bij Woba Home geloven we in een transparante en klantgerichte benadering. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar om al je vragen en zorgen met zorg en aandacht te behandelen. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen, want we zijn hier om jouw winkelervaring bij Woba Home zo vlekkeloos mogelijk te maken.

Bedankt voor je vertrouwen in Woba Home!

Inklapbare content

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het formaat van het pakket en naar welk land het pakketje verstuurd wordt. Bekijk de pagina verzenden en retourneren voor meer informatie.

Hoelang is de levertijd?

We streven ernaar om de bestellingen binnen 3 werkdagen te verzenden.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij ons kun je op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Giropay

Er is iets mis gegaan met mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

Neem dan contact met ons op via info@wobahome.nl. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt de bestelling binnen 14 werkdagen retourneren. Op de pagina Verzenden en Retourneren vind je een retourformulier en alle uitleg over het retourneren van jouw bestelling.